DMP perusti suoramarkkinointiyksikön
DMP-Digital Media Partners Oy on perustanut suoramarkkinoinnin toteutukseen erikoistuneen yksikön. DMP Diesel -nimeä totteleva tytäryhtiö on alkuvaiheessa keskittynyt erityisesti automarkkinoinnin rekisterien käsittelyyn ja kohderyhmäpoimintaan sekä tehokkaan kohdistetun suoramarkkinoinnin tuotantoon.
Marko Toivosen ja Nina Salosen johtama nelihenkinen tiimi siirtyi DMP:lle Editasta ja muodostaa DMP Dieselin ytimen. Uuden yksikön tavoite on nousta alansa markkinajohtajaksi jo vuoden 2011 aikana.
DMP on korkeimpaan AAA-luottoluokkaan kuuluva graafisen alan yritys, jonka liikevaihto on noin 8,6 Meur. DMP teki vahvaa kasvua myös taantumassa. Autokaupan markkinoinnin toteutuksen vuosivolyymi on noin 20 Meur. www.dmp.fi.
Array