Print&Media 4/2021

Ilmestynyt 10.6.2021
Print&Median kesäkuun Voimanumeron kantta kaunistaa kasvu-aiheisen kansikilpailumme voittajatyö alá Ruut Joensuu. Kaunis, vai mitä? Kilpailuun osallistui peräti 45 erilaista työtä. Lehden sisältönä on erilaisia artikkeleita kasvuteeman ympäriltä. Osta digilehti

Sisällysluettelo

HUOM! Lehden kannessa nähdään kansikisan voittatyö. // Katso kansikisan osallistujatyöt ja lue kisan voittajan haastattelu tästä! //

 

PÄÄKIRJOITUS

Kaikkien aikojen kesä?

Jarkko Hakola kirjoittaa kuumasta aiheesta eli Suomen kesästä, josta povataan kaikkien aikojen kotimaista matkailukesää. Nyt on aika markkinoida palvelujaan!

UUTISET

Toukokuun ajankohtaiset

Fenix Sign ja Arazzo saivat uudet omistajat. Pisa-tutkimuksen mukaan painetun sanan lukeminen lisää lukutaitoa ja paperipostia luetaan entistä tarkemmin. Entä johtaako Norjan rekkaralli lisäveroihin?

CASE 1: KANSIKISA

Kansien kauneutta

Print&Median kansikisa keräsi jopa 45 erilaista kansiehdotusta tämän lehden kanneksi. Katso upeat luomukset ja lue voittajan mietteet.

CASE 2: KORONAN JÄLKEEN

Mitä kannattaisi tehdä nyt?

Mikä on muuttunut? Onko verkkokauppa must-have? Mitä trendejä pitäisi huomioida? Vastauksia kysymyksiin antaa Ilkka Mattila.

CASE 3: MENESTYSTARINAT

Korona-ajan menestystarinoita

Haastattelimme suoramarkkinoinnin tekijää, etikettien painajaa ja monipuolista tulostajaa. Lääkkeitä lamaan on löytynyt oman toiminnan kehittämisestä ja hyvin erilaisilta markkinoilta.

CASE 4: AINEISTONHALLINTA

Aineistot hallintaan

Kehittyneiden aineistonhallintapalvelujen suosio kasvaa graafisella alalla. Yhä useammat asiakkaat käyttävät niitä digitaalisten tuotetietojen ja mediatietojen hallintaan.

CASE 5: PAINETUT AURINKOPANEELIT

Printattua huomisen energiaa

Kehitteillä olevat innovaatiot ovat mullistamassa aurinkopaneelien tuotantoa. Ohuita ja elastisia kennoja voidaan valmistaa painokoneilla.

CASE 6: REKRYTOINTI

Kasvu on päätös

Kun yritys hakee muutosta, on rekrytointi yksi ratkaisuista. Miten rekrytoit 2021 ja mitä vaihtoehtoja kasvun tueksi löytyy?

CASE 7: DIGITAL WORKPLACE

Työympäristön muutos

Digitaalisen työympäristön ratkaisut helpottavat työntekijöiden ja asiakkaiden arkea. Harvassa työpaikassa digitaalista työtä kuitenkaan johdetaan, vaikka työkalut olisivat olemassa.

CASE 8: MARKKINOINTI

Markkinointiin paukkuja nyt!

Mitä tapahtuu markkinassa, kun odottamaton kahden vuoden pandemiahäirikkö sekoittaa totaalisesti pakan? Aktiiviset markkinointihenkiset yritykset ovat vahvoilla.

Share: