Raitiovaunupysäkeille digimainontaa
Ulkomainosyhtiö JCDecaux on rakentanut Helsingin ydinkeskustaan uuden digitaalisen ulkomainonnan kokonaisuuden, Digizonen. Helsingin vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat uudet ulkomainospinnat laajentavat yhtiön mukaan digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuutta merkittävästi.
Digizone koostuu 24:stä 72 tuumaisesta, FullHD-tarkuudella toimivasta pinnasta, jotka on sijoitettu Helsingin keskustan vilkkaimmille raitiovaunupysäkeille pareittain. Laiteparit mahdollistavat JCDecauxin mukaan esimerkiksi interaktiivisen sisällön ja erilaiset luovat digitaaliset ratkaisut.
– Helsingin keskustan pysäkkien mainospintojen digitalisointi uudella Digizone-kokonaisuudella aloittaa uuden aikakauden suomalaisessa ulkomainonnassa. JCDecaux haluaa näin siirtää Helsingin suoraan digitaalisten metropolien aikakauteen. Helsinki on näistä pohjoisin, sanoo JCDecaux Finlandin toimitusjohtaja Klaus Kuhanen.
Kuva: Helsingin Aleksanterinkatu/JCDecaux.