Kahvikuppi tarjoaa monenlaista sisältöä
ABC:n myymälöiden take away -kahvikuppi tarjoaa lokakuussa myös digitaalista sisältöä. Nelonen Median Ruutu+ -palvelun koodin saa lokakuussa kupin kyljestä viideltätoista ABC-asemalta. Innovatiivisen kupin ovat kehittäneet Huhtamäki ja startup-yritys Magic Add.
ABC-ketjun kahviloissa juodaan melkein puoli miljoonaa kupillista kahvia viikossa. ABC:n take away -kupin kyljessä olevalla koodilla pääsee katselemaan Ruudun ohjelmatarjontaa kahden kuukauden ajan.
Digitaalisen take away -konseptin on kehittänyt yhdessä pakkausvalmistajan Huhtamäen kanssa suomalainen startup-yritys Magic Add, joka tuottaa kampanjan mahdollistavan taustajärjestelmän. Kupissa on lämpösensitiivinen etiketti, joka mahdollistaa digitaalisen sisällön liittämisen kuppiin. Kun siihen kaadetaan kahvia, viestin sisältö tulee näkyviin.