A-lehdet lanseeraa uusia mediaratkaisuja
A-lehdet lanseeraa uusia mediaratkaisuja vauhdikkaasti. Yhtiö tuo mobiilimediaan uuden 3D-mainosratkaisun, joka esittelee tuotteen virtuaalisesti. A-lehdet yhdistää myös lehdet ja blogit uudeksi mediakokonaisuudeksi.
A-lehdet Oy ja Sayduck ovat solmineet yhteistyösopimuksen ja tuovat markkinoille uudenlaisen mainosratkaisun: tuotteen virtuaaliesittelyn. Lehti-ilmoituksen lukija voi katsella tablettinsa tai mobiililaitteensa avulla täydellistä 3D-mallia mainostettavasta tuotteesta. A-lehtien kumppani Sayduck on suomalainen start-up, joka kehittää teknologiaa tuotteiden virtuaaliesittelyä varten.
A-lehdet lanseeraa myös kysytyimpiin aihealueisiin kohdennettavat display-mainonnan mediakokonaisuudet ja aloittaa yhteistyön Suomen Blogimedian kanssa. Uuden sisältökohdentamisen mahdollistavat aihealuepaketit ovat Asuminen, Koti&Perhe, Muoti&Kauneus, Hyvinvointi, Ruoka, Elämys ja Nuoret.
Aihealueet rakentuvat A-lehtien mukaan yhtiön vahvojen brändien ympärille, ja Suomen Blogimedian blogit ovat tärkeässä roolissa vahvistamassa tätä kokonaisuutta. Suomen Blogimedia on yhteisö, johon kuuluu 16 arvostettua bloggaajaa. Aihealuepaketteja tulevat täydentämään Lily.fi-blogiyhteisön aiheisiin liittyvät blogikirjoitukset.