Print&Media 8/2018

Ilmestynyt 5.12.2018
Print&Media Joulunumero 2018:n teemoina vilahtelevat myynti, brändäys, uudistus, historia ja tulevaisuus. Kansijutussa yksi Suomen arvostetuin brändi: Fazerin sininen. Tutkimme tuotetta kaikilta kanteilta. Paljastamme myös Granon uuden myynti- ja markkinointistrategian. Vierailimme… Osta digilehti

Sisällysluettelo

PÄÄKIRJOITUS

Totaalista dominointia

Jarkko Hakola tuo esiin muun muassa lehden kansijutussa esiintyvän Fazerin sinisen vahvan markkina-aseman.

AJANKOHTAISTA

Marraskuun uutiskatsaus

Raportti marraskuisesta Talousaamu-seminaarista, uusi Think Ink -kilpailun voittaja sekä muut tuoreet uutiset.

CASE 1: GRANO

Uusi pelikirja

Granolla on uudet myynnin ja markkinoinnin pelisäännöt. Yrityksessä on tehty ja tehdään isoa muutostyötä.

CASE 2: FAZERIN SININEN

Ikoninen sävy

Miksi lähes satavuotias Fazerin sininen hallitsee Suomen suklaamarkkinoita ollen samalla yksi Suomen arvostetuin brändi?

CASE 3: HEIKOT SIGNAALIT

Outoja juttuja

Futuristi Elina Hiltunen silmäilee heikkoja signaaleja. Niistä on syntynyt ja syntyy tulevia megatrendejä.

CASE 4: COLORO

Iloa ja väriä Vapaalassa

Kolme kuukautta vanha Coloro Oy haluaa värjätä maailmaa kauniimmaksi. Taustalla on tuttuja iloisia puuhamiehiä.

CASE 5: DIGIPAINAMISEN HISTORIA

Tekniikan pioneerit

Tuotantomittakaavan digitaalinen painaminen täytti tänä vuonna 25 vuotta. Mitkä yritykset tekivät pioneerityötä Suomessa?

CASE 6: MARK

Täysin uusiksi

Suomen Markkinointiliitto MARK sai vuosi sitten uuden johtajan. Sanna Laakkio on pannut tuulemaan.

CASE 7: NOPEA.MEDIA

Molempiin kanaviin

Taittoprosessi, jossa syntyy samalla sekä digiettä printtilehti? Konsepti, josta moni haaveilee, mutta harva onnistuu toteuttamaan.

CASE 8: MEDIAPÄIVÄ

Kasvua etsimässä

Media-ala kokoontui marraskuussa Mediapäivään etsimään uusia ideoita kasvuun. Löytyikö niitä?

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone