Sisällysluettelo
HUOM! Lehden kannessa nähdään kansikisan voittatyö. // Katso kansikisan osallistujatyöt ja lue kisan voittajan haastattelu tästä! //
PÄÄKIRJOITUS
Kaikkien aikojen kesä?
Jarkko Hakola kirjoittaa kuumasta aiheesta eli Suomen kesästä, josta povataan kaikkien aikojen kotimaista matkailukesää. Nyt on aika markkinoida palvelujaan!
UUTISET
Toukokuun ajankohtaiset
Fenix Sign ja Arazzo saivat uudet omistajat. Pisa-tutkimuksen mukaan painetun sanan lukeminen lisää lukutaitoa ja paperipostia luetaan entistä tarkemmin. Entä johtaako Norjan rekkaralli lisäveroihin?
CASE 1: KANSIKISA
Kansien kauneutta
Print&Median kansikisa keräsi jopa 45 erilaista kansiehdotusta tämän lehden kanneksi. Katso upeat luomukset ja lue voittajan mietteet.
CASE 2: KORONAN JÄLKEEN
Mitä kannattaisi tehdä nyt?
Mikä on muuttunut? Onko verkkokauppa must-have? Mitä trendejä pitäisi huomioida? Vastauksia kysymyksiin antaa Ilkka Mattila.
CASE 3: MENESTYSTARINAT
Korona-ajan menestystarinoita
Haastattelimme suoramarkkinoinnin tekijää, etikettien painajaa ja monipuolista tulostajaa. Lääkkeitä lamaan on löytynyt oman toiminnan kehittämisestä ja hyvin erilaisilta markkinoilta.
CASE 4: AINEISTONHALLINTA
Aineistot hallintaan
Kehittyneiden aineistonhallintapalvelujen suosio kasvaa graafisella alalla. Yhä useammat asiakkaat käyttävät niitä digitaalisten tuotetietojen ja mediatietojen hallintaan.
CASE 5: PAINETUT AURINKOPANEELIT
Printattua huomisen energiaa
Kehitteillä olevat innovaatiot ovat mullistamassa aurinkopaneelien tuotantoa. Ohuita ja elastisia kennoja voidaan valmistaa painokoneilla.
CASE 6: REKRYTOINTI
Kasvu on päätös
Kun yritys hakee muutosta, on rekrytointi yksi ratkaisuista. Miten rekrytoit 2021 ja mitä vaihtoehtoja kasvun tueksi löytyy?
CASE 7: DIGITAL WORKPLACE
Työympäristön muutos
Digitaalisen työympäristön ratkaisut helpottavat työntekijöiden ja asiakkaiden arkea. Harvassa työpaikassa digitaalista työtä kuitenkaan johdetaan, vaikka työkalut olisivat olemassa.
CASE 8: MARKKINOINTI
Markkinointiin paukkuja nyt!
Mitä tapahtuu markkinassa, kun odottamaton kahden vuoden pandemiahäirikkö sekoittaa totaalisesti pakan? Aktiiviset markkinointihenkiset yritykset ovat vahvoilla.