Sisällysluettelo
HAASTATTELU
Virolainen Uniprint
Miksi Uniprint saa painotöitä Suomesta ja Ruotsista?
KOLUMNI
Mikä on sinun tavoitteesi?
Uudella vakiopalstalla aloittaa Ilkka Mattila.
THINK INK
Virtuaalinen ulottuvuus myymälöihin
Flexolahden Kai Tornikoski kertoo uudesta virtuaalimallinnusta hyödyntävästä Best Before -yrityksestään.
SOFTAGURU
Verkkokaupan uhat ja mahdollisuudet
Juha Laamanen pohtii tällä kertaa verkkokaupan roolia.
HENKILÖ
Ainoa laatuaan
Petri Parvinen ponnahti 32-vuotiaana professoriksi, tieteenlajinaan myynti. Hän on tehtävässään yksin. Lue artikkeli.
TEEMA: TEHOKKUUS
Case Onlineprinters
Saksalaisesta peruspainosta Euroopan huipulle.
Haastattelu x 3
Ajatuksia tehokkuudesta kolmelta kotimaiselta.
Verkkokaupalla lisämyyntiä?
Kenelle web-to-print sopii ja kenelle ei?
Esimerkillinen suoritus
Anthony Thirlby kävi kertomassa Suomessa kuinka painotalon tuottavuus tuplataan muutamassa vuodessa.
Mitattua tehokkuutta
Ohjelmisto SpencerMetrics avaa painotalolle mahdollisuuden ottaa laitteistaan kaikki irti.
ILMIÖ
Pakkausten rooli myymälässä
Pakkauksella ja tuotteen esillepanolla myymälässä on yhä suurempi merkitys tuotteen myynnissä.
TOTEUTUS
Pentawards-kilpailu
Pakkaussuunnittelu on taidetta – katso jos et usko.