Print&Media 3/2018

Ilmestynyt 26.4.2018
Huhtikuun numeron päätemana aina ajankohtainen myynti. Selvitimme millainen on tulevaisuuden myyjä. Henkilöhaastattelussa Social Selling -kirjan kirjoittanut Laura Pääkkönen. Mukana myös raportti Sign, Print& Pack -messuilta. Osta digilehti

Sisällysluettelo

PÄÄKIRJOITUS

Uusi lehti kääntyy

Eläkkeelle jäävä lehden päätoimittaja Lasse Krogell kynäili viimeisen pääkirjoituksensa Print&Mediaan.

UUTISET

Huhtikuun uutiskatsaus

Uutisissa muun muassa kirjojen myynnin kasvu, aikakauslehtien mainosmyönteisyys jne. Kiertokysymykseen vastaa Grafian Katri Soramäki.

ILKAN EVANKELIUMI

Paska pomo on työpaikan syöpä

Lue miksi hyvinvoiva työntekijä on työnantajan voimakkain resurssi.

PINNALLA

Eläköityvä Lasse Krogell

Graafinen Teollisuus ry:n liittojohtaja Lasse Krogellin mielestä Suomessa on liikaa painoja.

HENKILÖ

Sosiaalisen myynnin kuningatar

Laura Pääkkösen missio on johdattaa myyntityö kohti digitaalista ja sosiaalista aika kautta.

TEEMA: MYYNTI

Millainen on tulevaisuuden myyjä?

Tulevaisuuden myyjä ei enää myy mitään. Hän ratkaisee asiakkaan kaikki ongelmat. Print&Media otti selvää myynnin tulevaisuudesta.

Case Blok

Kiinteistönvälitystä uudistavan Blokin Rudi Skogman uskoo, että tulevaisuudessa myynti on täysin automaattista. Silloin tärkeintä on asiakaspalvelu.

Käännä haasteet voitoiksi

Morten Reitoft väittää, että jokainen painotalo maailmassa voi helposti kasvattaa liikevaihtoaan 10–15 prosenttia tai jopa enemmän.

MESSURAPORTTI

Sign, Print & Pack -messuraportti

Sign, Print & Pack todisti, että Suomi tarvitsee graafisen alan säännöllisen messutapahtuman.

MESSUENNAKKO

Keväinen Berliini kutsuu

Kevät, Saksa ja Fespa. Tuttu trio, joka kutsuu jälleen suurkuva-alan ammattilaiset Berliiniin.

ALALLA TAPAHTUU

Palkintosadetta

Mikä kirja palkittiin vuoden kauneimmaksi? Entä mitkä olivat vuoden parhaat aikakauslehdet? Myös käsinladonnan suomenmestari on löytynyt.

TESTI

Joustavuutta ja uusia tuotteita

Rolandin LEJ-sarjan hybriditulostin kykenee tulostamaan jopa 20 senttiä paksuille esineille.

PACKNEWS

Myymälämarkkinoinnin trendit

Pakkauksilla ja niiden esillepanolla kaupassa on yhä tärkeämpi rooli. Lisäksi pakkausalan uutiset.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone