Sisällysluettelo
Vuoden graafikko
New Yorkissa työskentelevä Jesse Auersalo valittiin Grafia ry:n toimesta vuoden graafikoksi. Tutustuimme Jesseen.
SOFTAGURU
Videolla voimaa viestintään
Corellian kouluttaja Juha Laamanen ruotii yritysvideoita. Kannattaako niitä tehdä? Jos kannattaa, niin miten?
OOPPERA
Kansallisoopperan kulisseissa
Osa Suomen Kansallisoopperan lavasteista tehdään tulostamalla. Vierailimme oopperassa.
HENKILÖ
Linda Liukas
Tuoreella Think Ink -voittajalla, lastenkirjailija Linda Liukkaalla, oli satumainen vuosi.
TAPAHTUMA
Offf-festivaalin tarina
Barcelonassa järjestettävä luovan alan ammattilaisten Offf-festivaali järjestetään jo 15. kerran. Kaikki alkoi katastrofista.
TYPOGRAFIA
Kalligrafian mestari
Haastattelussa graafinen suunnittelija ja kalligrafiataiteilija Seb Lester.
OHJELMISTO
Työkalu personoituun markkinointiin
Integroitua markkinointia personoidusti ja monikanavaisesti. Tutustuimme Adobe Campaign -työkaluun.
ILMIÖ
Sisältömarkkinointi nousukiidossa
Yritykset panostavat yhä enemmän sisältömarkkinointiin. Panostukset kasvavat myös Suomessa. Mikä rooli sisältömarkkinoinnissa on painetulla asiakaslehdellä?
TOTEUTUS
Vaikuttavaa kosmetiikkamainontaa
Lahden Muotoiluinstituutin opiskelijat pääsivät suunnittelemaan kosmetiikkamainontaa. Siitä syntyi jotain erilaista.