Print&Media 1/2015

Ilmestynyt 12.2.2015
Osta digilehti

Sisällysluettelo

HAASTATTELU

Vuoden graafikko

New Yorkissa työskentelevä Jesse Auersalo valittiin Grafia ry:n toimesta vuoden graafikoksi. Tutustuimme Jesseen.

SOFTAGURU

Videolla voimaa viestintään

Corellian kouluttaja Juha Laamanen ruotii yritysvideoita. Kannattaako niitä tehdä? Jos kannattaa, niin miten?

OOPPERA

Kansallisoopperan kulisseissa

Osa Suomen Kansallisoopperan lavasteista tehdään tulostamalla. Vierailimme oopperassa.

HENKILÖ

Linda Liukas

Tuoreella Think Ink -voittajalla, lastenkirjailija Linda Liukkaalla, oli satumainen vuosi.

TAPAHTUMA

Offf-festivaalin tarina

Barcelonassa järjestettävä luovan alan ammattilaisten Offf-festivaali järjestetään jo 15. kerran. Kaikki alkoi katastrofista.

TYPOGRAFIA

Kalligrafian mestari

Haastattelussa graafinen suunnittelija ja kalligrafiataiteilija Seb Lester.

OHJELMISTO

Työkalu personoituun markkinointiin

Integroitua markkinointia personoidusti ja monikanavaisesti. Tutustuimme Adobe Campaign -työkaluun.

ILMIÖ

Sisältömarkkinointi nousukiidossa

Yritykset panostavat yhä enemmän sisältömarkkinointiin. Panostukset kasvavat myös Suomessa. Mikä rooli sisältömarkkinoinnissa on painetulla asiakaslehdellä?

TOTEUTUS

Vaikuttavaa kosmetiikkamainontaa

Lahden Muotoiluinstituutin opiskelijat pääsivät suunnittelemaan kosmetiikkamainontaa. Siitä syntyi jotain erilaista.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone