Print&Media 4/2015

Ilmestynyt 7.5.2015
Teemana vuoden 2015 Fespa-messut Kölnissä. Lehdessä muutenkin laaja suurkuvatulostuksen teema, muun muassa suurkuvatulostimien myyntitilastot Suomessa. Osta digilehti

Sisällysluettelo

ILKAN EVANKELIUMI

Uskallatko sanoa ei?

Vakiokolumnistimme Ilkka Mattila peräänkuuluttaa hyvän strategian ja varsinkin sen noudattamisen perään.

THINK INK

Mitä tekee Kotoutin?

Yksi viime vuoden Think Ink -kilpailun finalisteista oli Kotoutin, mobiilisovellus päiväkotiympäristöön.

SOFTAGURU

Lukukokemus – mikä se on?

Petteri Paananen pohtii paperi- ja digijulkaisun eroja lukijan näkökulmasta.

HENKILÖ

Brand Factoryn uusi pomo

Kimmo Laaksosen tarina Ericssonin, Elisan ja Kärkimedian kautta Brand Factoryn toimitusjohtajaksi. Laaksonen on etsiytynyt aktiivisesti tiukkoihin tilanteisiin.

TEEMA: SUURKUVA & FESPA

Suurkuvatulostimien myynti

Katsaus Infosource-lukuihin, jotka paljastavat suurkuvatulostimien myyntimäärät Suomessa ja muualla. Haastattelussa myös kotimaiset laitemyyjät.

Tulostus osana sisustusta

Vielä seitsemän vuotta sitten Suomessa ei osattu yhdistää tarramateriaaleja kodin sisustamiseen, mutta Johanna Paganus ja Art4u muuttivat tilanteen.

Fespa 2015 – kattava ennakkopaketti

Lähtölaskenta Kölniin on alkanut. Mukana näytteilleasettajien esittelyt ja yleistiedot messuista.

ILMIÖ

Painotalo ilman painokoneita

Norjalainen Gelato Group on moderni esimerkki verkkopainotalosta, joka operoi globaalisti ja kokonaan ilman painokoneita. Cimpress toimii toisin.

TOTEUTUS

Joukkorahoituksella aikakauslehti?

CoFounder on uusi startup-alaan keskittynyt aikakauslehti. Hankkeen virolaisvetäjä halusi perustaa nimenomaan lehden, mutta miksi ja miten?

TESTI

Ricoh Pro C7110SX

Ricoh Pro C7100 -laitesarja avaa uusia mahdollisuuksia digitaalipainettuihin painotuotteisiin. Lisävärioptio ja pitkä arkki antavat mahdollisuuksia erottautua.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone