12.6.2020Kirjoittaja: Juho PeltonenJulkaistu lehden numerossa 3-4/2020
Sekin päivä koittaa, jolloin maailma kukistaa koronakriisin. Poteroista kömmitään muuttuneeseen ympäristöön. Silloin ja nyt tarvitaan tehokkaita tukitoimia, kehitys- ja innovaatiotoimintaa ja ennenkuulumatonta joustavuutta.
10.6.2020Kirjoittaja: Jarkko HakolaJulkaistu lehden numerossa 3-4/2020
Miten hyvinvointivalmentaja näkee korona-ajan vaikutukset ihmisiin, työyhteisöihin ja arvoihin? Muutokset arkeen ovat olleet ja tulevat olemaan isoja. Mutta ehkä muutoksia on tarvittukin.
5.6.2020Kirjoittaja: Juho PeltonenJulkaistu lehden numerossa 3-4/2020
Antimikrobiset tuotteet? Biosidit, kupari, hopea, puu ja valo. Ai niinkö? Mutta tappavatko ne myös koronan?
17.4.2020Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 4/2019
Artikkelipoimintana tällä kertaa viime vuoden kesäkuussa julkaistu haastattelu Katja Niinin kanssa. Niini uudisti brändinsä alkuvuodesta 2019. Samalla oli oikea hetki pudottaa Kopio-sana pois yrityksen nimestä.
7.4.2020Kirjoittaja: Miitre VirtanenJulkaistu lehden numerossa 8/2019
Vastauksen tulisi olla automaatio, ainakin niin pitkään kunnes liidistä tulee myyntivalmis. Miten voisit markkinoinnin ja myynnin automaation avulla parantaa myyntiputkeasi?
20.3.2020Kirjoittaja: Juho PeltonenJulkaistu lehden numerossa 8/2019
Toimitilan ankea yleisilme ja orastava nuhjuisuus kielivät korjaustarpeesta, mutta remontin kustannukset hirvittävät ja rakenteellinen mylläys tuntuu järjettömältä. Tiesitkö, että remontille on vaihtoehtoinen ratkaisu?
11.10.2019Kirjoittaja: Juho PeltonenJulkaistu lehden numerossa 6/2019
Printtiala on kuin mustekala. Molemmat suihkuttavat mustetta ja venyttävät lonkeroitaan moneen eri suuntaan. Teimme syvällisen tutkimusmatkan printin lonkeroihin. Mukana myös mustekalajuliste, jonka voit tulostaa toimistosi seinälle.
18.6.2019Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 4/2019
Pidentää elinikää. Parantaa muistia. Parantaa keskittymiskykyä. Vähentää stressiä. Ehkäisee syrjäytymistä. Kirjojen lukemisella on paljon tutkittuja myönteisiä vaikutuksia. Kannattaisiko niistä kertoa kirjojen kansissa, kuten terveysvaikutuksista vitamiinipurkeissa? Kannan lähes aina mukanani kirjaa. […]
12.12.2018Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 8/2018
Fazerin Sininen on yksi Suomen arvostetuimmista brändeistä. Lähes satavuotias Sininen hallitsee Suomen suklaamarkkinoita suvereenisti. Yksi yleisimmistä ajatuksistani kaupassa on: pitäisikö ostaa Fazerin Sinistä? Se ei taida olla tavatonta. Fazerin Sinistä […]
14.11.2018Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 7/2018
Anu Ahola johtaa UPM:n sanomalehti- ja vähittäiskauppapaperitoimintoja. Vaikka paperin kysyntä laskee, Aholan hymy ei hyydy.
11.9.2018Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 5/2018
Topi Lintukangas on tehnyt vapaasukelluksen maailmanennätyksen ja johtanut isoa mainostoimistoa. Nyt hän vie suomalaista Reima-lastenvaatemerkkiä maailmalle, mutta ei oikeastaan kaipaa isoja juttuja.
3.5.2018Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 3/2018
Laura Pääkkösen missio on johdattaa myyntityö analogisesta maailmasta digitaaliseen ja sosiaaliseen aikakauteen.
16.8.2017Kirjoittaja: Jarkko HakolaJulkaistu lehden numerossa 4/2017
Haastattelussa Granon tuotantojohtajuudesta luopunut Sampsa Lilja.
Hän näkee paljon kehitettävää painoalan automaatiossa.
12.6.2017Kirjoittaja: Laura SyrjäläJulkaistu lehden numerossa 4/2017
Xeroxin kumppaniverkosto kokoontui Barcelonaan 9.–10. toukokuuta luotaamaan graafisen teollisuuden ja viestinnän tulevaisuutta.
27.4.2017Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 2/2017
Jyrki Narinen on hyvällä tavalla hullu. Hän johti DMP:tä sen perustamisesta asti ja kehitti koko alaa intohimon voimalla. Nyt enkelisijoittajana toimiva mies haluaa auttaa muita menestymään.