Allerilta uusi markkinointipalvelu
Aller Media ja Kotimaa-kustannusyhtiö yhdistävät laajat asiakas- ja kohderyhmädatansa tarjotakseen uutta markkinointipalvelua. Aller Media on perustanut tätä varten yksilöllisiä kohderyhmiä asiakasyrityksille tarjoavan Rikastamo-palvelun.
Rikastamossa Aller ja Kotimaa-konserni yhdistävät asiakas- ja kohderyhmädatansa Ihminen360°-tuotekokonaisuudeksi ja lupaavat markkinoijille Suomen tarkimmat ja rikkaimmat kohderyhmät. Rikastamo on keskeinen osa Allerin strategiaa muuttua mediatalosta markkinointi- ja datapalveluita tarjoavaksi yhtiöksi.
Kotimaa tuo Rikastamoon Ihminen360°-kohderyhmät, joissa 4 miljoonaa suomalaista on jaettu eri segmentteihin arvojen, elämäntapojen ja asenteiden pohjalta. Aller rikastuttaa Ihminen360°-kohderyhmät omalla asiakas- ja tilaajatiedollaan sekä Suomi24-käyttäjädatalla. Rikastamon luvataan tunnistavan ihmisten ostoaikeita ennakoivasti ja palvelevan markkinoijaa reaaliaikaisesti.
Rikastamossa ovat Allerin lisäksi mukana Kotimaa, IRO Research, Taloustutkimus sekä teknologiakumppaneina Leiki, Nugg.ad ja Bigdatapump.