Printti panee vauhtia kampanjaan
Kansainvälistä printin päivää vietettiin 14.10. Alan toimijat ympäri maailmaa haluavat kertoa printin voimasta markkinointikampanjoissa. Asiasta keskustellaan sosiaalisessa mediassa hastagilla #IPD15. Paljon tietoa onnistuneista kampanjoista löytyy uusitulta Suomen Print Power-sivustolta.
Monet tutkimukset osoittavat, että parhaiten markkinointikampanjaan saa tehoa käyttämällä monen eri median yhdistelmää. Printti on olennainen osa toimivaa kampanjaa. Lukuisia esimerkkejä tästä sekä Suomesta että kansainvälisesti löytyy Suomen Print Power-sivustolta. Satoja keissejä voi hakea hakusanoilla, toimialoittain, medioittain ja aihepiireittäin.
International Print Dayn keskusteluissa sosiaalisessa mediassa käsitellään printin roolia markkinoinnissa, alan uusia innovaatioita ja median nykytilaa.
SP-Painon asiakaskirjeessä tiivistetään kuuteen kohtaan, miksi printtiä kannattaa käyttää enemmän asiakasviestinnässä.