26.1.2017Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 5/2016
Helsinkiläinen Laser Cut Studio laserleikkaa ja tulostaa luovan alan tarpeisiin.
16.6.2016Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 1/2016
Rovion vihaiset linnut tekivät lisensointibisneksen tutuksi suomalaisille. Lisensointi on oleellinen osa aineettoman liiketoiminnan kasvussa.
14.4.2016Kirjoittaja: Laura SyrjäläJulkaistu lehden numerossa 3/2016
Lidl on laittanut lusikkansa ruokalehtien soppaan ja julkaisee nyt myös omaa Liedellä-ruokalehteä herkuttelijoille. Lidlin markkinointipäällikkö Seppo Niemelä kertoo, että lehti on saanut inspiraationsa maailmalta – kansainvälisistä lehdistä ja ruokakirjoista. Toteutus on laadukas 40-sivuinen lehti, jonka paperigrammoissa ei olesäästelty. Lehti kestää aikaa, eikä päädy paperinkeräykseen.
29.1.2016Kirjoittaja: Reino LanttoJulkaistu lehden numerossa 6/2015
Kehittyvä etikettipainaminen tarjoaa aivan uusia mahdollisuuksia tehdä mielenkiintoisia etikettejä, joilla tuote erottuu ja saa huomiota – ei pelkästään kaupan hyllyssä vaan myös mediassa ja kuluttajan kukkarossa.
10.12.2015Kirjoittaja: Petteri PaananenJulkaistu lehden numerossa 2/2014
Softaguru Petteri Paananen äityy tällä kertaa tarinasepoksi. Koko julkaisualaa koskettavassa tarinassa seikkailevat mukana jänis, karhu, kettu ja pöllö.
19.11.2015Kirjoittaja: Jarkko HakolaJulkaistu lehden numerossa 5/2015
Pakkausalan yritys DS Smith on investoinut Nummelan toimipisteeseen miljoonia. Uusi digipainolinja on vastaus modernin asiakkaan tarpeeseen.
20.10.2015Kirjoittaja: Miika PeltolaJulkaistu lehden numerossa 10 / 2012
Hyvä mainoslause herättää potentiaalisen asiakkaan kiinnostuksen. Print&Media selvitti, mistä hyvät sloganit on tehty.
21.9.2015Kirjoittaja: Jonathan B. WebsterJulkaistu lehden numerossa 1/2013
James Bond on elänyt painettuna jo yli 60 vuotta. Lue mielenkiintoinen agenttiartikkeli vuoden 2013 Print&Media-lehdestä.
15.9.2015Kirjoittaja: Ilkka MattilaJulkaistu lehden numerossa 3/2015
Petri Parvinen on Suomen ensimmäinen ja ainoa myynnin professori.
10.9.2015Kirjoittaja: Reino LanttoJulkaistu lehden numerossa 3/2014
Monien pakkaussuunnittelijoiden mielestä pakkaus on nykyään brändin ja tuotteen tehokkain markkinointiväline.