Stockmann uudistaa printtikonseptinsa
Stockmann uudistaa printtikonseptinsa ja panostaa enemmän Magazine-lehteensä. Uusi konsepti sisältää yhteensä seitsemän lehteä vuoden aikana. Lehdet lähetetään valikoidusti kanta-asiakkaille.
Stockmann uudistaa lehtiensä konsepteja yhdessä TBWA:n kanssa. MyStockmann Magazine uudistui nimeä myöten. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lisäksi kolme kertaa vuodessa alkaa ilmestyä uusi kauneusopas, jossa on myös muotia.
– Lehdet menevät uskollisimmille, eniten Stockmannilla asioiville asiakkaille tietyllä logiikalla. Haluamme myös testata, mille eri kohderyhmille se toimii. Lehteä on myös tavarataloissa saatavissa, kertoo asiakkuusjohtaja Outi Nylund Markkinointi&Mainonta-lehdelle.
Uudistettujen kanta-asiakaslehtien ensimmäiset numerot ilmestyvät keväällä 2020.