Avery Dennison panostaa mainosteippaajiin
Avery Dennison on laajentanut entisestään REACH-asetusten mukaista tuotevalikoimaansa. Kaarevien 3D-muotojen ja ajoneuvojen teippaamiseen kehitetty SWF-valukalvosarja on uudistunut 6 kk aikana jo kahteen otteeseen. Yhtiö panostaa myös mainosteippaajien ammattitaidon kehittämiseen sertifiointiin tähtäävien ammattilaiskurssien avulla.
Avery Dennisonin tuotteiden maahantuoja Seri-Deco Oy kertoo Suomen ensimmäisten Avery Dennison Specialist Installer -sertifiointiin tähtäävien ammattilaiskurssien täyttyneen nopeasti. Toiminnan tavoitteena on auttaa suomalaisia teippaajia erottautumaan kilpailluilla markkinoilla. Perus- ja jatkokurssit antavat kokeneille teippaajille työkaluja omien taitojensa yksityiskohtaiseen hiomiseen ja valmistautumaan valmistajan sertifiointiauditointiin.
Ajoneuvojen ja 3D-muotojen pitkäaikainen teippaaminen on kasvanut voimakkaasti 2000 -luvulla. Kovan kysynnän myötä Avery Dennison onkin panostanut mm. ilmakanavoidun Supreme Wrapping Film -valuvinyylikalvosarjansa kehittämiseen. Sen valikoima kattaa viimeisimpien lanseerauksien jälkeen jo 90 väriä.
Laadukas ja kestävä teippaus, erityisesti kaarevissa 3D-muodoissa, vaatii asentajalta vahvaa tuotetuntemusta ja yksityiskohtaisesti hiottuja, tarkkoja kädentaitoja, sanoo Seri-Decon markkinointipäällikkö Miia Mustonen.
Kuva Seri-Deco.