DMP panostaa kumppanuuksiin
Markkinoinnin toteuttaja DMP panostaa vahvasti pitkäaikaisiin kumppanuuksiin. DMP ja HJK ovat solmineet kolmivuotisen yhteistyösopimuksen. Maaliskuussa DMP teki kaksivuotisen yhteistyösopimuksen Pori Jazz 66 ry:n kanssa.
Yhteistyösopimus HJK:n kanssa kattaa kaudet 2013-2015.
– DMP oli meille luonteva vaihtoehto markkinoinnin tuotantojen kumppaniksi, toteaa HJK:n toimitusjohtaja Kari Haapiainen.
– Suomalaisessa jalkapallossa seuratasolla täysin uusi ja ottelutapahtumia elävöittävä 105 metriä pitkä led-laitamainosseinä on oiva esimerkki siitä, miten DMP pystyy huolehtimaan sekä perinteisistä että uusista, digitaalisista markkinointimme tuotannoista.
DMP:n puolella ollaan myös hyvillään sopimuksesta. Toimitusjohtaja Jyrki Narinen sekä markkinointijohtaja Ilkka Mattila ovat erityisen tyytyväisiä Klubin intohimoiseen asenteeseen sekä haluun löytää välineitä kumppanuuden tueksi.
– Haluamme olla jatkossakin mukana voittajien kelkassa. HJK sopii hyvin DMP:n kumppanuuspalettiin yhdessä Pori Jazzin, Janne Korven sekä Levi World Cupin kanssa, sanailee Mattila.
DMP:n kumppanit ovat vahvoja, sillä HJK on Suomen suosituin jalkapalloseura ja Pori Jazz suosituin festivaali. DMP tuottaa markkinoinnin materiaaleja printtinä ja diginä. Enemmistön yhtiöstä omistaa Panostaja-konserni.