Graafisen alan Myyntiaamu-seminaari Helsingissä

18.3.2016 00:33Uutiset » Tapahtumat
Myyntiaamuseminaarissa puheenvuoron saavat Barbara Hüppe, Toni Berkowits, Ilkka Mattila, Jani Piipari ja Lasse Krogell.
Myyntiaamu-seminaarissa puheenvuoron saavat Barbara Hüppe, Toni Berkowits, Ilkka Mattila, Jani Piipari ja Lasse Krogell.

Print&Media järjestää 12.5. Helsingin Etelärannassa myyntipainotteisen aamupäiväseminaarin nimeltään Myyntiaamu. Tehokas neljän tunnin seminaari on suunnattu erityisesti painotaloille mutta myös muille yrityksille, jotka haluavat tehostaa yrityksensä myyntiä sekä löytää uusia ideoita myynnin kehittämiseen.

Pääteemoja Myyntiaamussa ovat myynnin mittaaminen, asiakkaiden uudenlainen kohtaaminen, modernit myyntitavat ja lisäksi aamupäivän kruunaa kaksi case-tarinaa: norjalainen Gelato ja päivän päättävässä toisessa case-tarinassa paljastetaan ex-DMP:n menestyksen kulmakivet.

Kova puhujakaarti

Myyntiä ja markkinointia DMP:llä ja Granossa vuosina 2005-2015 johtanut Ilkka Mattila on yksi tilaisuuden pääpuhujista kahdella esityksellään. Mattila avaa seminaarin esityksellään ”Näin mittaat myyntiäsi”, joka varmasti antaa graafisen alan yrityksille oppia myyntinsä kehittämiseen. Seminaarin lopuksi Mattila esittelee case DMP:n, esimerkiksi miten oli mahdollista, että yritys kasvoi jokaisena toimintavuotenaan. Mattilan päivänavauksen jälkeen vuorossa on Rainmakerin myyntijohtaja Jani Piipari, joka esittelee moderneja myyntitapoja b2b-myynnissä. Rainmaker on tällä hetkellä yksi Suomen kiinnostavin ja monipuolisin myynnin kehittämiseen ja kasvattamiseen erikoistunut konsultointiyritys. Markkinointi-Instituutin toimitusjohtaja Toni Berkowits puolestaan nostaa esiin asiakasohjautuvan ja palvelukeskeisen myynnin, joka valitettavasti monessa painotalossa jää tuotantokeskeisen myynnin jalkoihin. Berkowits esittelee keinoja miten myyntikulttuurin muutos voidaan tehdä.

Ulkomaisen ja erittäin mielenkiintoisen mausteen tuo norjalaisen Gelato Groupin viestintäjohtaja Barbara Hüppe. Gelato tekee maailmanlaajuista painotuotemyyntiä omistamatta lainkaan omaa tuotantoa. Kaikki perustuu verkkokauppaan, joka syöttää tilauksia tuotantoverkostolle ympäri maailman. Lisäksi seminaarissa kuullaan myyntiprofessori Petri Parvisen toteuttaman Markkinoinnin myyntivaikutukset -tutkimuksen avaintulokset Graafinen teollisuus -liiton johtajan Lasse Krogellin toimesta. GT-liitto on teettänyt tutkimuksen.

Seminaarin ohjelma ja ilmoittautuminen löytyy osoitteesta pmlehti.fi/myyntiaamu.

Maaliskuun ajan seminaariin on voimassa Early Bird -hinta 160 eur + alv. (norm. 200 eur). Kannattaa ilmoittautua heti mukaan, sillä edellinen Print&Median järjestämä Print 3.0 -seminaari myytiin loppuun.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone