Stockmann palasi painettuun asiakaslehteen
Stockmann julkaisee jälleen asiakkailleen painettua asiakaslehteä kuponkeineen. Lehteen palattiin asiakkaiden vahvasta toiveesta. Uusi MyStockmann Magazine ilmestyy tänä vuonna seitsemän kertaa ja sen painosmäärä on yli 200 000 kappaletta.
Kanta-asiakaslehti oli tauolla, kun yritys keskittyi voimakkaasti digitaaliseen markkinointiin. Nyt lehteä tullaan postittamaan jopa 200 000 kotitalouteen Suomessa, ja sen voi myös noutaa tavarataloista.
– Haluamme kertoa pinnalla olevista aiheista ja uusista tuotteista sekä antaa äänen asiantuntijoillemme eri osastoilta, kertoo helmikuun lehdessä MyStockmann-ohjelman asiakaskokemuspäällikkö Nina Petersén.
Stockmann on lehden mukaan myös kehittänyt digitaalista MyStockmann-sovellusta ja julkaisee mm. uutiskirjettä.