Anna ja Ellit yhdistyivät verkossa
Otavamedia on yhdistänyt Anna-lehden ja Ellit-verkkosivuston. Tiedotteen mukaan Suomen suosituimpiin lifestyle-sivustoihin kuuluva Ellit.fi on nyt osa monikanavaista Anna-brändiä. Siinä yhdistyvät suosittu verkkopalvelu, viikoittainen aikakauslehti, digilehti sekä mobiili- ja some-kanavat.
Anna&Ellit tavoittaa Otavamedian mukaan viikossa liki puoli miljoonaa lifestyle-aiheista kiinnostunutta ihmistä. Mainostajalle Anna&Ellit tarjoaa halutun ja ostokykyisen kohderyhmän (25 – 45-vuotiaat naiset) lisäksi uudenlaisia sisältöyhteistyöratkaisuja sekä uusia, näyttäviä Rich Media -formaatteja kohderyhmän tavoittamiseen.
– Annan ja Ellien yhdistyminen vahvistaa Annan brändiä verkossa. Kokonaisuutta ovat tekemässä parhaat verkon ja printin osaajat, toteaa Annan päätoimittaja Emma Koivula.