Heinz ja Ed Sheeran markkinoivat etiketeillä
Pakkausten etikettejä käytetään yhä enemmän huomion herättämiskeinona markkinointikampanjoissa. Heinz on hyödyntänyt popin megatähti Ed Sheeranin suosiota jo useissa lyhytaikaisissa kampanjoissa. Sheeran tunnetaan ketsupin ystävänä.
Heinzin uusimmassa kampanjassa on valmistettu vain 150 kappaletta Ed Sheeran X Heinz -pulloa, joiden kutiste-etiketissä on useita Sheeranin omia tatuointeja. Yksi niistä on Heinzin ikoninen etiketti. Kolme pulloista myytiin Christien huutokaupassa, ja rahat saa kaksi avustuskohdetta. Loput pulloista käytetään kampanjoiden palkintoina ja lahjoitetaan museoille.
Sheeran on myös keskiössä Heinzin Edchup -etiketeissä, joilla ketsuppia myydään kampanjatuotteena.
Sheeran on käyttänyt painettua mediaakin innovatiivisesti mainostaessaan uusinta albumiaan. Metro-lehdestä jaettiin heinäkuussa Britanniassa 10 000 kappaleen erikoispainos, jossa oli raaputettava kansi. Sen alta löytyi vihjeitä albumin sisällöstä.