Etuohjelma lanseerataan suurkampanjalla
Tiistaina 6.5. julkistetusta Pins-etuohjelman lanseerauksesta on tulossa vuoden suurin mainoskampanja Suomessa. Etuohjelmaa ja siihen liittyvää kanta-asiakaskorttia mainostetaan lähes kaikissa medioissa vuoden 2014 loppuun asti.
Markkinointi&Mainonta -lehden mukaan kampanjan materiaalin on tehnyt McCann Helsinki. Pins-asiakkuus on toimiston kolmen suurimman asiakkaan joukossa. McCann on tuottanut lanseerauksen brändianimaatiot, tv-filmit, ulko- printti- ja bannerimainonnan, suoramainonnan sekä paljon muuta kampanjamateriaalia.
McCannin asiakkaina ovat Pins-brändin haltija Coalition Rewards ja Suomen Lähikauppa, joka vaihtaa Ykkösbonus-järjestelmänsä ja siihen liittyvän kanta-asiakaskorttinsa Pins-järjestelmän mukaisiksi.
Pins-ohjelmaan kuuluu yli 30 000 ostospaikkaa kuten Lähikaupan ruokakaupat, Verkkokauppa.com, Hotels.com, AD-varaosaliikkeet ja AD-autokorjaamot sekä verkon kansainväliset vaateliikkeet Boozt, Brandos, Zalando, Nelly ja Asos. Kerrytettyä etua voi käyttää suoraan rahana esimerkiksi valintamyymälöissä tai niillä voi lunastaa palkintoja noin 3 000 vaihtoehdosta.
Kuva: Verkkokauppa.com.