Sanoma uudisti ET-lehtibrändin
Sanoma on uudistanut perusteellisesti ET-lehtibrändin tai ET-median, kuten yhtiö mieluummin sanoo. ET uudistui kaikissa kanavissaan toimituksen johdolla, ja uudistusta lanseerataan monikanavaisella markkinointikampanjalla.
Elämä ei lopu viisi-, kuusi-, seitsemän- eikä kahdeksankymppisenäkään, vaan aina on mahdollisuus uusille aluille. Siinä viesti, jota Suomen suurin 55+ -media ET lähtee rummuttamaan.
Printtilehti on kokenut ulkoasu- ja sisältöpäivityksen ja etlehti.fi uudistui yhteisölliseksi ja mobiiliystävälliseksi jo syyskuussa. Lehdessä uutta on muun muassa 16-sivuinen omalle paperilleen painettu Hyvä olo -osio. Graafinen suunnittelija Elina Vilpakka on puolestaan palauttanut ET:n logon 70-lukulaisille muhkeanpyöreille juurilleen.
Uudistumista tukee monikanavainen markkinointikampanja, joka on markkinointitoimisto Mirumin käsialaa. Sitkun – Nytkun -sanaparin ympärille rakennettu mainonta murtaa senioreihin liitettyjä luutuneita käsityksiä lämpimän huumorin avulla.
ET-brändin muodostavat 20 kertaa vuodessa ilmestyvä ET-lehti, yhteisöllinen etlehti.fi, ET Terveys ja ET Ristikot. ET-lehti on Suomen suurin aikakauslehti, jolla on 562 000 lukijaa (KMT syksy 2014/kevät 2015).