Ricoh toimittaa viestintäratkaisun Slushiin
Ricoh Finland Oy jatkaa Slushin yhteistyökumppanina tänäkin vuonna. Ricoh toimittaa tapahtumaan kokonaisvaltaiset infonäyttöratkaisut. Niiden avulla Slush pystyy viestimään kävijöilleen ajankohtaisesti tapahtuman kulusta ja aikatauluista.
Viime vuonna Ricoh toteutti Slushille infokioskiratkaisut, joiden avulla Slush pystyi keräämään palautetta asiakaskokemuksesta. Slush kehittää tapahtumaansa kävijöiden antaman palautteen perusteella, ja infokioskiratkaisut mahdollistivat palautteen hyödyntämisen välittömästi.
Tänä vuonna Slush ja Ricoh haluavat yhteistyössä tarjota kävijöille visuaalisempaa viestintää. Ricoh toimittaa tapahtumaan kokonaisvaltaiset infonäyttöratkaisut, joiden avulla kävijäkokemus paranee, kun kävijän tarvitsema informaatio on saatavilla oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
Kävijöitä tulossa 17 000
Slush on Euroopan suurin kasvuyritystapahtuma. Helsingin Messukeskuksessa marraskuussa 2015 järjestetyssä tapahtumassa vieraili 15 000 ihmistä sadasta eri maasta. Nyt tapahtuma järjestetään Messukeskuksessa 30.11.–1.12.2016, ja kävijöitä odotetaan tulevan 121 maasta yli 17 000.
Slush on poikinut myös huomattavan määrän oheistapahtumia, kertoo Slushin toimitusjohtaja Marianne Vikkula. Hän uskoo niiden määrän tuplaantuvan viime vuoden sadasta tapahtumasta. Heikkilä kertoi Kauppalehdelle, että myös sijoittajien määrä on kasvamassa 1 100:aan. Suora lento Piilaaksosta tuo tapahtumaan parinkymmenen miljardin euron rahastojen hoitajia.