Nestlé lanseeraa 72 erilaista KitKat-suklaata
Elintarvikejätti Nestlé tekee KitKat-suklaalevyissään suurimman pakkausuudistuksen 80 vuoteen. Markkinoille tuodaan peräti 72 pakkaukseltaan erilaista suklaata. Kampanjaan liittyy myös YouTube-mainontaa.
Pakkauksen eri versioissa esiintyy erilaisia ”välipaloja”, jotka liittyvät KitKatin kuuluisaan mainoslauseeseen ”Have a break, have a KitKat”. Versioissa on korvattu KitKatin logo vaihtoehtoisilla logoilla. Kampanjaan sisältyy myös YouTube-versio, joka on tuotettu yhteistyössä Googlen kanssa. Googlen yksi Android-ohjelmaversio on nimeltään KitKat.
Nestlé tulee kampanjoimaan tuotetta 20 markkinalla lähikuukausina. KitKatin kolmea erilaista tuotetta odotetaan tehtävän yhteensä 100 miljoonaa kappaletta. Pakkaukset painaa Nestlén pakkaustuottajien verkosto.