Atlas-Media valtakunnalliseksi mediaksi
Atlas-Media Oy on ostanut tärkeimmän kilpailijansa Jet-Lane Finland Oy:n liiketoiminnan ja kasvaa tiedotteen mukaan Suomen suurimmaksi lyhtypylväsmainontaa tarjoavaksi mediaksi.
Kaupan jälkeen yrityksen peitto kasvaa 21 kaupungista yli 50 kaupunkiin. Lisääntyneestä peitosta ja kasvaneesta kapasiteetista hyötyvät merkittävästi molempien yhtiöiden asiakkaat.
– Satsaamme ulkomainontaan, koska se kasvaa hyvin. Kasvu on ollut tänä vuonna yli 10 %. Ulkomainonnan etu on iso saavutettujen kontaktien määrään. Se on myös mainontaa, jota ei pääse karkuun, toteaa Atlas-Media Oy:n hallituksen puheenjohtaja Jari Vesanen.
Atlas-Media Oy on vuonna 2009 perustettu lyhtypylväsmainontaan erikoistunut yhtiö. Yritys on toiminut valtakunnallisesti 21 kaupungissa Suomessa. Atlas Median liikevaihto on kaupan jälkeen noin 1,5 miljoonaa euroa.