Design & Print -kilpailussa vilkas osanotto
Paljon puhuttu printin käytön väheneminen ei näkynyt Antaliksen Design & Print 2013 -kilpailussa. Kaikkiaan 175 painotyötä osallistui kilpailuun. Jokaisesta sarjasta valittiin kolme parasta ja näiden joukosta vielä koko kilpailun paras painotyö. Koko kilpailun voittajaksi valittiin Samuji Feeling book.
Vuoden painotyö -sarjan voittaja Samuji Feeling book oli selkeä kokonaisuus, joka vakuutti tuomariston yksimielisesti. Toiseksi sarjassa tuli Marimekon lookbook -esitesarja.
Eniten päänvaivaa aiheutti Vuoden asiakaslehti -sarjan voittajien valinta, ja kyseisessä sarjassa kolmen parhaan ulkopuolelle jäikin paljon hyviä lehtiä. Kokonaisuudessaan tuomaristo näki kilpailun tason hyvänä. Vuoden asiakaslehti oli SOSTE:n julkaisema Noste-lehti.
Vuoden vuosikertomus oli Lemminkäisen vuosikertomus 2012 ja vuoden kirja WSOY:n 24 askelta jouluun. Kaikki voittajat löytyvät Antaliksen sivuilta.
Kuva: Marimekon lookbook -sarja, Antalis.