Vuoden Huiput palkitsi parhaat kampanjat
Grafian järjestämän Vuoden Huippujen Grand Prix -pääpalkinnon sai Milttonin ja Miltton Creativen Tahdon2013-kansanliikkeelle suunnittelema #metahdomme Suomeen tasa-arvoisen avioliittolain! -kampanja. Kampanja sai Kultahuipun Integroitu markkinointiviestintä -sarjassa.
Muita vuoden 2014 menestyjiä olivat muun muassa SEK & Greyn Finavialle ja Finnairille tuottama Match Made in HEL -mainosfilmi, joka pokkasi kultaa Digitaalinen markkinointiviestintä -sarjassa sekä hopeaa Integroitu markkinointiviestintä -sarjassa. Lahden Muotoilu- ja taideinstituutin opiskelija Aya Iwayan Samuji Kodille suunnittelema visuaalinen identiteetti voitti kultaa Nuoret luovat -sarjassa sekä hopeaa Julkaisugrafiikka-sarjassa.
Digitaalisessa muotoilussa kullan nappasi Kallan & Co:n suunnittelema Samsung Kids Mode -konsepti. Graafinen muotoilu -sarjan kulta meni suunnittelutoimisto BOTHin Tom of Finland -postimerkille. Useammassa sarjassa hopeasijalle kohosivat kuvittaja Toni Halosen Kenzopedia ja mainostoimisto 358:n Arlalle suunnittelema Maitoa Suomesta.
Kuva: Match Made in HEL -mainosfilmi/Grafia.