Muotisivusto lanseerasi muotilehden

14.2.2014 08:55Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Tunnettu luksusmuodin globaali verkkokauppa Net-a-Porter on tehnyt merkittävän strategisen investoinnin painettuun mediaan. Muotikauppa on lanseerannut oman Porter -lehden, joka on suunnattu kansainvälisille merkkituotteiden ostajille.

Lanseeraus on epätavallinen, sillä kyse ei ole pelkästä asiakaslehdestä, vaan myös lehtikioskeissa myytävästä tuotteesta. Porter ilmestyy kuusi kertaa vuodessa ja sen levikki on noin 400 000 kappaletta. Lehteä myydään 60 maassa. Lehti on jo myynnissä Britanniassa 6 000 myyntipisteessä ja USA:ssa 10 000 pisteessä. Lehti myös postitetaan yhtiön VIP-asiakkaille.

Brittiläinen Wyndeham Group on lehden painaja. Lehden helmikuussa julkaistun ensimmäisen numeron sisäsivut painettiin Stora Enson Novapress -paperille.

– Me olemme myös mediayhtiö. Ja rakastamme printtiä, sanoi Lontoossa pidetyssä lanseeraustilaisuudessa puhunut Net-a-Porterin perustaja ja hallituksen puheenjohtaja Natalie Massanet.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone