Brand ID osti Mainostarran liiketoiminnan

1.3.2017 08:30Uutiset » Toimiala
Brand ID:n toimitusjohtaja Juha Heljakka (keskellä) yhdessä kollegoidensa kanssa Myymälä 2015 -messuilla.

Porissa ja Tampereella toimiva Brand ID Oy on ostanut Helsingissä toimivan Mainostarra Oy:n liiketoiminnan. Helsingin Roihupellossa toimiva Mainostarra perustettiin 1978 ja se on pitkäaikainen suomalaisen teollisuuden merkintätuotteiden valmistaja.

Mainostarralla on omat toimitilat, joissa valmistetaan seri- ja digipainotekniikalla tarroja, etulevyjä ja kilpiä, kalvonäppäimistöjä ja muita merkintätuotteita 10 henkilön voimin. Toimintaa jatketaan Helsingissä, ja kaikki työntekijät siirtyvät Brand ID:n palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Yrityksen perustaja ja omistaja Christian Thome halusi yritykselleen jatkajan, joka mahdollistaa kehittämisen ja toiminnan jatkuvuuden.

– Brand ID on paras mahdollinen taho jatkamaan Mainostarran tarinaa menestyksekkäästi, Thome sanoo.

– Mainostarralla on merkittäviä asiakkuuksia ja erityisosaamista. Tätä tullaan jatkossa hyödyntämään Brand ID:n laajenevassa tuotetarjonnassa kaikille asiakkaille, sanoo Brand ID:n toimitusjohtaja Juha Heljakka.

Brand ID on pohjoismaiden suurimpia visuaalisten merkintätuotteiden valmistajia teollisuudelle ja kaupalle. Yrityksen liikevaihto vuonna 2016 oli 7,9 miljoonaa euroa. Brand ID kasvaa strategiansa mukaisesti valituissa segmenteissä, ja Mainostarra vahvistaa entisestään yrityksen asemaa markkinoilla.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone