Levikintarkastus muuttuu mediatutkimukseksi

4.6.2014 08:13Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Tutkittua mediatietoa tarjoava Levikintarkastus Oy muuttaa nimensä. Uusi nimi MediaAuditFinland Oy kuvastaa selkeämmin yhtiön laajentunutta tarkastus- ja tutkimustoimintaa. Painetun median lisäksi levikintarkastuksia ja lukijatutkimuksia tehdään myös digitaalisille lehdille.

Levikintarkastus Oy on vuodesta 1955 tuottanut puolueetonta, luotettavaa ja vertailukelpoista tietoa luettavan median levikeistä. Yritys on jo kauan toteuttanut muitakin tutkimus- ja tarkastustehtäviä. Vuodesta 1972 yhtiön tutkimus Kansallinen Mediatutkimus on selvittänyt lehtien lukijamääriä ja antanut tietoa lukijoiden käyttäytymisestä. Suomalaisten messutapahtumien tarkistaminen on kuulunut yrityksen tehtäviin useiden vuosikymmenien ajan.

– Nimivaihdoksella haluamme kertoa toteuttavamme laajasti tutkimus- ja tarkastustoimintaa, joka tukee asiakkaiden liiketoimintaa, MediaAuditFinlandin toimitusjohtaja Kaija Sinko kertoo.

MediaAuditFinland muuttaa uusiin, yhteisiin toimitiloihin IABFinlandin kanssa, jolloin myös yhteistyö digitaalisten mittausten kehittämisessä helpottunee entisestään. Uusi osoite on Lönnrotinkatu 20 B.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone