Veikkaus luopui palkitusta asiakaslehdestään

19.2.2018 15:51Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Asiakaslehti X:n etusivu.

Veikkaus on luopunut painetusta Raymond-asiakaslehdestä ja korvannut sen verkkolehdellä, jonka nimi on pelkkä X. Printtilehteä voidaan kuitenkin tehdä edelleen erikoistilanteissa, esimerkiksi suurten urheilutapahtumien yhteydessä.

Suomen rahapeliyhtiöt Veikkaus, RAY ja Fintoto yhdistyivät noin vuosi sitten uudeksi Veikkaus-yhtiöksi. RAY:llä oli palkittu Raymond-lehti, joka ei enää ilmesty. Sen korvaa nyt uusi verkkolehti X.

X:n päätoimittaja on on Veikkauksen Tero Salonen, joka oli perustamassa myös Raymondia vuonna 2011. Hän perustelee Kauppalehdelle painetusta asiakaslehdestä luopumista sillä, että Veikkauksella on yli kaksi miljoonaa etuasiakasta, eikä lehteä voida painaa kahta miljoonaa kappaletta.

Salosen mukaan lehdenteon budjetti on pysynyt pääpiirteittäin samana kuin kesällä viimeisen kerran ilmestyneen Raymondin kohdalla.

Verkkolehdessä on sisältöjen aiheita enemmän kuin Raymondissa oli. Lehdenteon budjetti on Salosen mukaan suunnilleen sama kuin ennen.

Verkkolehti X löytyy Veikkauksen etusivulta vähän hakemalla oikeasta yläkulmasta.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone