Värityskirjasovellus näkyy brändikampanjoissa

28.6.2017 08:13Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Yksi Fazer Lakritsin värityskuvista Recolor-sovelluksessa. Kuva: Fazer.

Suomalainen värityskirjasovellus Recolor on jo mukana Fazerin ja Cosmopolitan-lehden brändikampanjoissa. Loppukesällä se ilmestyy myös amerikkalaisen Kellogin valmistamaan 90 miljoonaan ruoka- ja muropakettiin.

Recolor-sovelluksen kehittänyt ohjelmistoyhtiö Sumoing Oy on tehnyt merkittävän markkinointisopimuksen yhdysvaltalaisen Kellogg Company -elintarvikejätin kanssa. Kauppalehden uutisen mukaan suomalaisyhtiö on mukana Kelloggin vuotuisessa back-to-school -kampanjassa, joka lukeutuu USA:n suurien mainoskampanjoiden joukkoon. Recolor tulee näkyvästi esille 90 miljoonaan Kellogg’s -ruoka- ja muropakettiin, joissa kuluttajia ohjataan väritysapplikaatioon Kelloggille räätälöityjen väritystehtävien pariin.

Vuonna 2012 perustettu kuvankäsittelyohjelmistoja kehittävä Sumoing iski kultasuoneen reilu vuosi sitten, kun se toi markkinoille aikuisille tarkoitetun Recolor-sovelluksensa. Väritysapplikaatioiden suosio oli samaan aikaan lähtemässä nousuun. Tammikuussa 2017 Recolor nousi maailman suurimmaksi väritysapplikaatioksi, ja tällä hetkellä sillä on noin neljä miljoonaa aktiivista käyttäjää kuukaudessa. Recolorilla väritetään noin 60 miljoonaa kuvaa kuukaudessa.

Myös Fazer Lakritsi aloittaa yhteistyön Recolorin kanssa. From Lappeenranta with Love -teeman mukaiset kuvat kertovat Fazer Lakritsi -tuotesarjan kotikaupungista Lappeenrannasta. Fazer julkaisee kolme kuvaa Recolor -applikaatiossa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone