Uudistunut Image panostaa laatuun

30.1.2014 14:15Uutiset » Tuotteet ja palvelut

A-lehtien Image-lehti on uudistunut ja pyrkii tavoittamaan laajempaa lukijakuntaa. Lehti aikoo panostaa journalistiseen laatuun ja pyrkii aikakauslehtien kärkeen.

– Image on suomalaisen aikakauslehtimaailman klassikko. Halusimme uudistuksella tehdä siitä rennomman ja samalla käsitellä aiheita, joilla on merkitystä aiempaa laajemmalle lukijakunnalle, päätoimittaja Heikki Valkama sanoo. Journalismin kurjistumisesta puhutaan paljon. Me Imagessa uskomme, että laadulla on vielä väliä. Pyrimme tekemään Suomen parasta aikakauslehteä, emme vähempää, Valkama jatkaa.

Uudistuneen Imagen ensimmäisen numeron kannessa on kirjailija Riikka Pulkkinen, joka kertoo itse kirjoittamassaan pitkässä lukujutussa äidiksi tulemisesta. Muut isot jutut kertovat muun muassa Googlen maailmanvalloituksesta, Greenpeacen tarinan sekä kissavideoiden salat. Uudistuneessa lehdessä pureudutaan ajassa olevia ilmiöihin, talouteen, politiikkaan, kiinnostaviin ihmisiin ja muihin juuri nyt pinnalla oleviin asioihin.

A-lehdet Oy osti Lyy-Invest Oy:ltä Image- ja Mondo-lehtien julkaisuoikeudet vuonna 2012. Image Ilmestyy 12 kertaa vuodessa ja sen painos on 30 000. Lukijamäärä on 85 000.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone