UPM kehittää sanomalehtipapereitaan

12.10.2016 08:57Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Kuva: UPM/Alma Manu.
Kuva: UPM/Alma Manu.

UPM osallistuu tällä viikolla World Publishing Expoon, maailman suurimpaan sanomalehtikustantajien ja -painajien messutapahtumaan. UPM kehittää jatkuvasti paperitarjontaansa pitääkseen printin kilpailukykyisenä.

– Liiketoiminnallemme WPE on yksi vuoden kohokohdista. Olemme sitoutuneita sanomalehtibisnekseen ja haluamme olla mukana siellä, missä alan toimijat kohtaavat, kertoo Ken Ehrnrooth, UPM Paper ENA:n News & Retail -yksikön paperimyynnistä vastaava johtaja.

Kolmen messupäivän aikana vierailijoilla on mahdollisuus nähdä ja keskustella siitä, mihin kustannusala on menossa ja mitkä ovat alan kuumimmat puheenaiheet.

– Esittelemme Wienissä kattavaa tuotevalikoimaamme ja jaamme tuoreimmat uutiset tuotekehityksen saralta. Vastuullisuus, kaupallinen coldset-painaminen ja innovaatiot ovat keskustelun kärkiteemoja, Ehrnrooth sanoo.

UPM kehittää jatkuvasti tarjoamaansa ja pyrkii vastaamaan yhä paremmin asiakkaidensa tarpeisiin. Yhtiön laaja paperivalikoima mahdollistaa tiedotteen mukaan asiakkaiden laadukkaat lopputuotteet, joilla on erinomaiset haptiset ominaisuudet.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone