Suomalaislehdille kultaa ja kunniaa Foliossa

12.12.2013 09:18Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Suomalaiset asiakaslehdet keräsivät kaksi kultamitalia ja useita kunniamainintoja Folion Eddie and Ozzie Awards -kilpailussa. Kilpailussa palkitaan asiakasmedioita toimituksellisesta sisällöstä ja visuaalisesta suunnittelusta. Kultaa saivat omissa sarjoissaan Kemiran asiakaslehti Waterlink ja Neste Oilin henkilöstölehti Oili.

Folion Eddie and Ozzie Awards -kilpailuun osallistui yli 2 300 työtä, joista 300 tuomaria valitsi 500 työtä finaaliin. Parhaat palkittiin New Yorkissa 5.12.2013.

A-lehtien Dialogin tuottama ja suunnittelema Kemiran asiakaslehti Waterlink voitti kultaa sarjassa Best Use of Illustration. Kunniamaininnan saivat Dialogin lehdistä RAY:n asiakaslehti Raymond sekä Lemminkäisen sidosryhmälehti 100+.

Alma 360:n suunnittelema ja tuottama Neste Oilin henkilöstölehti Oili sai kultamitalin parhaasta lehtiuudistuksesta voittoa tavoittelemattomien lehtien sarjassa. Myös Alma 360:n toinen lehti, Hartwallin henkilöstölehti Janottua sai kilpailussa kunniamaininnan.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone