Stockmann Magazine lehtikilpailun finaalissa

9.8.2018 06:36Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Kuva: Stockmann.

Stockmannin oma lifestyle-lehti Stockmann Magazine lanseerattiin syksyllä 2017. Nyt lehti kilpailee kahdessa kategoriassa kansainvälisessä Eddie & Ozzie Awards -kilpailussa.

Lehti on valittu ehdolle kahden palkinnon saajaksi.  Stockmann Magazine kisaa kategoriassa uuden lehden lanseeraus ja Stockwomann Magazinen kevätnumero kategoriassa kansi.

Eddie & Ozzie Awards on maailman suurimpia aikakauslehtikilpailuja. Kategorioissa kilpailevat kuluttaja-, b2b- ja sisältömarkkinointijulkaisut. Eddie & Ozzien järjestää amerikkalainen kustannusalan järjestö Folio. Suurin osa myös Suomen ja maailman mediataloista on Folion jäseniä.

Kilpailun Ozzie-osuus keskittyy designiin, ja Eddie-osuudessa palkitaan parhaita sisältöjä. Kilpailuun osallistuu vuosittain tuhansia julkaisuja. Järjestävän organisaation mukaan kilpailu tämän vuoden finaalipaikoista oli kovempi kuin koskaan.

– Olen todella iloinen, että kovatasoisessa, kansainvälisessä kilpailussa Stockmannin sisältö pärjää ja olemme päässeet kilpailun jatkosarjaan! Stockmann Magazinen tehtävä on tarjota asiakkaillemme laadukasta sisältöä, josta innostua ja inspiroitua. Mielestäni ehdokkuus kilpailussa on jo upea saavutus ja todiste siitä, että olemme onnistuneet luomaan asiakkaidemme ansaitsemaa maailmanluokan sisältöä, sanoo Anna Salmi, Stockmannin asiakkuusjohtaja.

Aiemmin Trendin ja Lily.fi:n päätoimittajana toiminut Jenni Lieto toimii Stockmann Magazinen päätoimittajana John Brown Medialla, ja lehden taustalta löytyy suuri joukko kotimaisia ja kansainvälisiä huippunimiä.

Stockmann Magazinen seuraava numero ilmestyy 6. syyskuuta. Seuraava numero käsittelee muodin ja designin tulevaisuutta ja arkea parantavaa suunnittelua. Kolmesti vuodessa julkaistava lehti on saatavilla Stockmann-tavarataloista.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone