Ruokalehdet kiinnostavat – Lidlille oma lehti

13.11.2015 09:15Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Lidlin uusi ruokalehti ja sen tekijät.
Lidlin uusi ruokalehti ja sen tekijät Marita Joutjärvi (vas) ja Helena Saine-Laitinen.

Kauppaketjuja kiinnostaa nyt suuresti oma media ja siinä erityisesti ruokalehdet. Keskon tavoitteena on rakentaa Allerin kanssa maan johtava ruokamedia. Nyt myös Lidl alkaa julkaista Liedellä-nimistä ruokalehteä, jonka tekijät ovat kokeneita ruokatoimittajia.

Liedellä-niminen lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja on maksutta saatavilla kaikista Suomen Lidleistä 18.11. alkaen. Päällystämättömälle paperille painettu 40-sivuinen aikakauslehti koostuu pääasiassa ruoka-aiheisista jutuista. Inspiraatiota uuteen lehteen on haettu kansainvälisistä julkaisuista.

– Halusimme tehdä laadukasta, viihdyttävää ja hyödyllistä sisältöä asiakkaillemme. Tavoitteena on kertoa ajankohtaisista ruokasesongeista ja laadukkaista raaka-aineista. Esittelemme myös yhteistyökumppaneitamme ja tarjoamme reseptejä ja vinkkejä Lidl-tuotteiden käyttöön, kertoo Lidlin viestintäpäällikkö Pilvi-Sisko Riikonen.

Liedellä-lehden tekijäluettelosta löytyy kokeneita ruokatoimittajia. Lehden tuottajina toimivat Marita Joutjärvi  ja Helena Saine-Laitinen, jotka ovat olleet luomassa ja tekemässä useita suomalaisten tuntemia ruokajulkaisuja.

K-ruoka-brändin medioihin kuuluvat nyt Keskon päivittäistavarakauppatoimialan ja K-ruokakauppojen sähköiset kanavat, MitäTänäänSyötäisiin? -TV-ohjelma, K-ruokakaupoissa jaettava K-RuokaPirkka sesonkilehti sekä jokaiseen suomalaiseen kotiin jaettavan Pirkka-lehden ruokaliite.
S-ryhmä on vähentänyt Yhteishyvä-lehden ilmestymiskertoja. Lehdessä on laaja Ruoka-liite. Yhteishyvä-lehden sisällöt ovat kuitenkin ilmestyneet tammikuusta 2014 alkaen joka kuukausi uudessa Yhteishyvä Live -palvelussa verkossa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone