Puurakennuskampanja palkittiin Eurobestissä

8.12.2015 09:01Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Empire State Building puusta Metsä Woodin konseptina.
Empire State Building puusta Metsä Woodin konseptina.

Suomalaistoimisto Hasan & Partnersin Metsä Woodille toteuttama Metsä Wood Plan B palkittiin pronssilla PR-kategoriassa. Kampanjassa tuodaan esille puurakentamista ja siinä esitetään mm. miten Colousseum ja Empire State Building voitaisiin rakentaa puusta.

Metsä Woodin uudenlaisen Plan B -konseptin tavoitteena on havainnollistaa puurakentamisen hyötyjä. Plan B haastaa ennakkoluuloja ja tarkastelee puurakentamisen lukuisia mahdollisuuksia. Kampanja palkittiin aiemmin tänä vuonna Epicassa pronssilla ja Suomen Effie-kisassa hopealla.

Eurobestin shortlistalle pääsi myös Mundipharman Norspan-depotlaastarin Back Off Pain -kampanja. Työ oli yksi Healthcare-kategorian finalisteista, ja sen teki Rocky Advertising Helsinki.

Tänä vuonna eniten palkintoja Eurobestissa sai Ranska, joka vei 71 palkintoa. Vuonna 1988 perustetun markkinointifestivaali Eurobestin järjestää myös Cannes Lionsista vastaava Lions Festivals.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone