Puuhakirjoista iloa porilaisille lapsiperheille

1.4.2020 10:25Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Brand ID, Tactic ja Glad Media tarjoavat perheen pienimmille tarra-arkin ja askarteluvihkoja pieniin iloisiin hetkiin. Kuva: Tomi Glad / Glad Media Oy

Brand ID:n, Tactic Gamesin ja Glad Median yhteistempaus haluaa tuoda iloa kotona aikaansa viettävien perheiden elämään. Yritykset jakavat tänään postitse tarra-arkkkeja ja puuhavihkoja 1 800:lle porilaiselle perheelle.

Etätyöskentely on juuri nyt tuttua monille perheille. Vanhemmat tekevät töitä kotona ja lapset opiskelevat etänä. Näistä kokemuksista syntyi ajatus hyvän mielen tempauksesta. Tänään keskiviikkona lapsiperheiden suosimien alueiden postilaatikkoon kilahtaa tarra-arkkeja ja puuhavihkoja.

– Mietimme, miten voisimme omalla panoksellamme tuoda iloa ja helpotusta lapsiperheiden arkeen. Siitä sai alkunsa idea tempauksestamme. Yrityksemme päätuotteena on tarra sen kaikissa muodoissa, joten valinta oli selkeä. Haluamme kantaa oman kortemme kekoon ja auttaa uudenlaisten arjen haasteiden keskellä, Brand ID:n toimitusjohtaja Juha Heljakka kertoo.

Puuhakirjat ovat Tactic Gamesin tuotantoa. Kansainvälinen pelivalmistaja oli heti mukana tempauksessa lahjoittamalla laatikkokaupalla puuhaa perheen pienimpien iloksi. ”Pieniä hetkiä” – tarra-arkin suunnittelusta vastaa Glad Median tuottaja ja AD Anu Glad.

– Arkin inspiraationa ovat kaikki 2-vuotiaan lapseni suosikkiasiat. Pelejä, kirjoja ja leikkejä tarvitaan nyt paljon, että pieni energiapakkaus saa tarpeeksi tekemistä kotipäivien ohjelmaksi, Glad sanoo.

Brand ID haluaa kannustaa myös muita yrityksiä tekemään hyvän mielen asioita.

– Haastamme muut yritykset tekemään vastaavia tempauksia. Selätämme tämän kriisin yhdessä jakamalla hyvää mieltä ja toivoa ympäristöömme, Heljakka toteaa.