Piccadilly Circus saa elävän jättimainostaulun

16.12.2016 08:00Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Suunnittelukuva uudesta Piccadilly Lights -mainostaulusta.
Suunnittelukuva uudesta Piccadilly Lights -mainostaulusta.

Maailman halutuimpiin mainospaikkoihin lukeutuva Lontoon Piccadilly Circus saa 790 neliömetrin digitaalisen 4K-mainostaulun, joka on lajissaan Euroopan suurin.

Piccadilly Lights -mainosalusta sisältyy nyt kaksi erillistä mainostaulua, jotka tulevat muuttumaan yhdeksi eläväksi kokonaisuudeksi, joka koostuu kuudesta osasta. Kuusi mainostajaa tulee näyttämään tauluissa liikkuvaa kuvaa 30 minuutin jaksona, jonka lopuksi yksi mainostaja dominoi koko kuuden kuvan tilaa. Mukaan ovat jo tulossa Coca-Cola ja Samsung.

Uuden mainostaulukokonaisuuden rakentaa ulkomainosyhtiö Ocean ja se on tarkoitus ottaa käyttöön syksyllä 2017. Ocean mainostaa Piccadillyn Lightsin uudistumista mainoskampanjalla Financial Times, Wired ja Campaign -lehdissä.

Mainostaulu tulee mukautumaan ympäristön muutoksiin, mm. säähän, yleisöön ja liikenteeseen.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone