Personoituja kuvastoja verkkodatan pohjalta

20.5.2016 09:00Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Olliewoodin personoituja lastenvaatekuvastoja.
Olliewoodin personoituja lastenvaatekuvastoja.

Verkkokäyttäytymisestä kerättyä dataa voidaan käyttää personoitujen kuvastojen tekemiseen asiakkaille. Hollantilainen suoramarkkinointiyritys Nic.Oud tekee menestyskampanjoita digipainettujen kuvastojen avulla.

Nic.Oud toteuttaa dataan ja kuvastoihin perustuvaa kampanjointia yhdelle asiakkaistaan, vaatetusyritys Olliewoodille. Tämä yritys myy lasten vaatteita verkkokaupan ja painettujen kuvastojen avulla. Nyt kuvastot kohdennetaan tarkkaan asiakkaan verkko- ja ostokäyttäytymisen perusteella.

Olliewood pystyi nostamaan uudella kampanjointitavalla jatko-ostojen määrää jopa 300 % verrattuna niihin asiakkaisiin, jotka kaikki saivat samanlaisen kuvaston.

Nic.Oud tekee kampanjoita Screenin nopealla Truepress Jet520HD- mustesuihkupainokoneella. Kuvastot painetaan vesipohjaisilla pigmenttiväreille, ja painojälki on lähellä perinteistä offsetpainamista.

Screen esittelee Drupa-messuilla personoitujen julkaisujen tuottamista inkjet-painokoneella käyttäen muuttuvan datan käsittelyyn tarkoitettua Varistudio-ohjelmaa. Se on InDesing-ohjelmaan perustuva suunnittelutyökalu.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone