Metsä Board uudistaa tuotevalikoimaansa

5.5.2017 08:07Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Metsä Boardin tuotemerkin uuden kuvituksen on luonut Tukholmassa työskentelevä valokuvaaja ja kuvataiteilija Carl Kleiner. Uusien brändikuvien pohjana on Metsä Groupin hirvenpää-tunnus.

Metsä Board lanseeraa uudistetun tuote- ja palveluvalikoimansa 4. toukokuuta Interpack-messuilla Düsseldorfissa. Yhtiön pakkauskartonkien ja asiantuntijapalveluiden tarjoama auttaa tiedotteen mukaan tuottamaan kevyempiä, ympäristöystävällisempiä, turvallisempia ja tehokkaampia pakkauksia.

Nyt valikoima esitellään yhtenäisen Metsä Board -tuoteperheen alla. Yritys haluaa Better with Less -aloitteellaan luoda yhteistyössä asiakkaidensa kanssa harkittuja ja innovatiivisia, uusiutuvia ja nykyaikaisia pakkausratkaisuja.

– Kuluttajat odottavat parempia kokemuksia vähemmillä ympäristövaikutuksilla.  Merkkituotevalmistajat miettivät pakkausratkaisujaan uudelleen, jotta pakkauksista saadaan kevyempiä, turvallisempia ja ympäristöystävällisempiä. Meidät tunnetaan uraauurtavasta asiantuntemuksestamme korkealaatuisten ja keveiden kartonkien kehityksessä, ja kehitystyömme jatkuu. Yhtenäistetyn tuotevalikoiman ja kohdennettujen palveluiden avulla voimme auttaa asiakkaitamme entistä paremmin ja kehittää yhdessä pakkausten tehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä koko arvoketjussa, toteaa Metsä Boardin toimitusjohtaja Mika Joukio.

Osana lanseerausta Metsä Board uudistaa ja selkeyttää keveiden ja laadukkaiden kartonkiensa tuotenimiä, jotta asiakkaat löytävät tarvitsemansa tuotteet entistäkin helpommin. Kolme palvelualuetta – pakkausten analysointi ja suunnittelu, saatavuuspalvelut sekä tekninen asiantuntemus ja tutkimus & kehitys – täydentävät tuotteita. Lähtökohtana on kevyempien ja parempien ratkaisujen kehittäminen yhteistyössä asiakkaiden kanssa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone