Meidän Perhe uudistuu HS-brändin alla

3.12.2020 12:56Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Uudistetun HS Meidän perheen kannessa on Hanna Syrjälän Nuorin pudottaja -juttu alakouluikäisten laihdutuksesta. Kuva: Sanoma.

HS laajentaa brändinsä alla olevien tuotteidensa valikoimaa. Helsingin Sanomiin vuosi sitten yhdistetty Meidän Perhe -lehti uudistuu. Ensimmäinen HS Meidän perhe -nimeä kantava numero ilmestyi tänään torstaina 3.12.

HS:n tiedotteen mukaan uusi aikakauslehti on ” vanhemmuuden kuukausiliite paremman elämän puolesta”.

– Pyrimme kasvattamaan vanhemmuuden ja perhe-elämän aihepiiriä sekä digitaalisesti että aikakauslehtenä. Kasvun ytimessä on tästä aihepiiristä tehty laadukas ja monipuolinen journalismi, joka puhuttelee suomalaisia vanhempia ja lapsiperhearkea eläviä. Kuukausittain ilmestyvä aikakauslehti on vanhemmuuden premiumtuote, joka antaa luotettavaa asiantuntijatietoa, herättää puheenaiheita, tarjoaa tukea ja viihdyttää, Helsingin Sanomien päätoimittaja Anu Ubaud sanoo.

Korona-aikana on HS:n huomattu, että viisaalle perhesisällölle on aiempaa enemmän tarvetta. Kiireiset vanhemmat kaipaavat luotettavaa sisältöä itselleen tärkeistä aiheista.

– Kaikki eivät elä samassa todellisuudessa. Haluamme herättää ihmisiä ajattelemaan, jopa ärsyttää joskus, Helsingin Sanomien lifestyle-toimituksen esimies ja HS Meidän perheen päätoimittaja Merituuli Saikkonen sanoo.