Markkinointikirje on taas suosiossa

16.9.2016 08:00Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Mailhousen postituslinja. Kuva: Mailhouse.
Mailhousen postituslinja. Kuva: Mailhouse.

Markkinointikirje on taas suosiossa erottumiskykynsä ansiosta. Näin uskoo Suomen suurin postitustalo Mailhouse Oy, joka on vahvassa kasvussa. Yrityksen liikevaihto kasvoi viime tilikaudella 30 %, ja tulos nousi voitolliseksi.

Mailhousen toimitusjohtaja Elina Malmgrenin mukaan paperi elää vahvasti digitaalisen viestinnän ohessa markkinointiviestinnässä.

– Kirje tule säilyttämään asemansa ja elää renessanssiaan tällä hetkellä. Kirje on markkinointiviestinnässä erottautumistekijä, koska se puhuttelee suoraan ja intiimisti vastaanottajaansa, Malmgren tietää.

Yrityksen liikevaihto oli maaliskuussa 2016 päättyneellä tilikaudella 5,7 miljoonaa euroa ja tulos nousi voitolliseksi. Tilikauden tulos oli 367 00 euroa. Tulos on paras koko nelivuotiselta toimintakaudelta. Kasvuodotus liikevaihdolle seuraavalle tilikaudelle lähentelee seitsemää miljoonaa euroa.

Mailhouse Oy aloitti toimintansa vuonna 2011, jolloin sen osakkaat ostivat Itellan Asiakkuusmarkkinoinnin liiketoiminnan. Vuonna 2015 yhtiö osti Lehtipiste Oy:n Postituspoikien postitusliiketoiminnan ja kuluvalla tilikaudella 2016 Bisnoden tulostus- ja postitusliiketoiminnan.

Yritys työllistää vakinaisesti 45 henkilöä ja lisäksi noin 50 nuorta työntekijää kiire- ja ruuhka-apulaisina.

Omaan digipainoon Mailhouse investoi vuonna 2014. Nykyisellä postituskonekannalla ja henkilöstön määrällä Mailhouse on Suomen suurin postitustalo. Yhtiön tarjoama kokonaisuus sisältää painotuotteet ja niiden jälkikäsittelyn sekä osoitteistus-, kuoritus- ja muovitusratkaisut sekä varastoinnin.

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone