A-lehdet panostaa design-verkkokauppaan

23.1.2014 09:04Uutiset » Tuotteet ja palvelut

A-lehdet laajentaa edelleen asumiseen liittyviä verkkopalveluitaan ja hakee synergioita asumiseen liittyvien lehtiensä kanssa. A-lehdet Oy on ostanut osake-enemmistön Finnish Design Shopista, joka on yhtiön mukaan Suomen kattavin sisustustuotteiden verkkokauppa.

Hankinta tukee A-lehtien strategiaa kasvattaa digitaalisen liiketoiminnan osuutta ja innovoida asiakkaille uudentyyppisiä mediaratkaisuja.

– Haluamme olla vahvasti mukana kehittämässä median ja verkkokaupan yhteistyötä. Finnish Design Shopin perustaja ja toimitusjohtaja Teemu Kiiski on yksi Suomen parhaista verkkokaupan osaajista ja saamme hänen osaamisensa nyt myös A-lehtien käyttöön. Finnish Design Shop jatkaa itsenäisenä Turussa, kuten tähänkin asti ja toimitusjohtajana jatkaa Teemu Kiiski, A-lehdet Oy:n toimitusjohtaja Juha Blomster sanoo.

Tänä vuonna 10 vuotta täyttävä Finnish Design Shop tarjoaa yli 4 000 tuotteen valikoiman korkealaatuisia design-tuotteita yli 130 tavarantoimittajalta. Mukana kotimaisista brändeistä ovat mm. Iittala, Artek ja Marimekko. Ulkomaisista toimijoista myydään eniten Muuton, Hay:n ja Normann Copenhagenin tuotteita. Kuukausittain verkkokaupassa vierailee yli 150 000 eri kävijää.

A-lehdet lanseeraa seuraavaksi Suomeen Styleroomin, Ruotsin suurimman sisustusalan verkkopalvelun.

Kuvassa Marimekon kalenteri.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone