Kotipizza perusti asiakaslehden

18.6.2018 11:24Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Quattro Stagioni -lehden kesäkuun numero on nyt ravintoloissa.

Kotipizza on perustanut asiakaslehden, joka ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Quattro Stagioni -lehteä voi lukea Kotipizza-ravintoloissa ympäri Suomea.

Kotipizza on tiedotteen mukaan kasvanut viime vuosina voimakkaasti korostamalla liiketoiminnassaan asiakaskokemusta, digitaalisuutta ja vastuullisuutta. Printtilehden perustaminen tukee ketjun asiakaslähtöisyyttä ja digitaalisten kanavien sisältöjä.

16-sivuinen lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja sitä jaellaan Kotipizza-ravintoloissa. Lehti sisältää muun muassa Kotipizza-yrittäjien ja ketjun työntekijöiden tarinoita sekä tietoa Kotipizzan uutuustuotteista, raaka-aineista ja vastuullisuustyöstä.

– Haluamme tavoittaa asiakkaamme siellä missä he ovat. Ravintolassa paperinen lehti on siihen yhä erittäin toimiva ja ajankohtainen väline, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

– Monella asiakkaalla on pizzaa hakiessaan tai yksin syödessään hetki luppoaikaa. Silloin moni selaa mieluummin laadukasta lehteä kuin plärää kännykkäänsä. Halutessaan lehden saa toki viedä myös mukanaan. Pilottinumero loppui useimmista ravintoloista, joten tällaiselle lukemiselle näyttäisi olevan kysyntää, Tervanen sanoo.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone