Kaupunkilehdille yhteinen mobiilimainontapalvelu

6.11.2017 08:11Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Tässä.fi palvelun etusivu.

Useat kaupunkilehdet ovat sopineet Adfore Technologies Oy:n kanssa paikallisen mobiilimainonnan kehittämisestä osana kaupunkilehtikonseptia.  Adforen mobiilimainontaan erikoistunut Tässä.fi-paikallisopas toimii lehtien yhteisenä palvelualustana.

Adforen Tässä.fi -sovellus mahdollistaa kaupunkilehdille digitaalisen mainonnan uusia palveluita. Kaupunkilehden kaikki ilmoitukset sekä muuta paikallista sisältöä, kuten uutisia ja tapahtumia, tuodaan Tässä.fi:hin. Sen avulla kaupunkilehdet pystyvät tarjoamaan mobiilimainonnan ratkaisuja paikallisille mainostajilleen. Tarjolle tulee muun muassa mahdollisuus reaaliaikaiseen mainontaan.

– Kaupunkilehdet tuntevat yleisönsä, ja Tässä.fi tavoittaa heidät. Tuloksena on kuluttajalle todella relevanttia palvelua, joka varmasti palvelee paremmin kuin vaikkapa Google tai Facebook. Samalla toimimme yhdessä sen eteen, että paikallisen mainonnan eurot pysyisivät kotimaassa tuomassa hyvinvointia sekä pitämässä tärkeän paikallisen sisällöntuotannon elinvoimaisena, sanoo Adforen toimitusjohtaja Markus Tallgren.

Palvelu toimii kaikkialla Suomessa, ja sovellusta on ladattu jo 100 000 kertaa. Patentoituun huipputeknologiaan perustuvan tilannetietoisen mobiilimainonnan konseptin Adfore on kehittänyt yhdessä usean eri mediayhtiön omistaman Arena Partners Oy:n kanssa.

Mukana ovat jo Kokkola-lehti, Karjalan Heili, Oulu-lehti, Epari, Vaasan Ikkuna, Satakunnan Viikko, Uusi Lahti ja Itäväylä. Lisäksi yhteistyö käynnistyy muun muassa Porvoossa. Kuluttajille palvelu lanseerataan kaupunkikohtaisesti vuoden 2018 alkupuolen aikana.

Adfore Technologies Oy on VTT:ltä spin-offin tehnyt tilannetietoisen mobiilimarkkinoinnin yritys. Yrityksen omistavat sen perustajat (50,11 %) sekä Arena Partners Oy (49,89 %).

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone