Kauppakeskusmainonta kasvaa nopeasti

19.12.2019 11:55Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Myös kauppakeskus Sello kuuluu Clear Channelin kauppakeskusmedian verkostoon. Kuva: Clear Channel.

Kauppakeskusten suosio ostopaikkana kasvaa, ja niitä on perustettu lisää varsinkin pääkaupunkiseudulle. Ulkomainosyhtiö Clear Channel on syksyn aikana laajentanut ja vahvistanut kauppakeskusmediaansa. Kattavaan mainosverkostoon kuuluu nyt 37 kauppakeskusta.

Clear Channelin kauppakeskusmedia tavoittaa tiedotteen mukaan yli 74 miljoonaa viikkokontaktia, ja siihen kuuluu yli 500 Shopping Digital -mainosnäyttöä sekä 37 Shopping Wall -näyttöä. Media tarjoaa mahdollisuuksia niin valtakunnalliseen peittoon kuin paikalliseen näkyvyyteen.

Uusin tulokas verkostossa on Rovaniemen Sampokeskus. Se on Rovaniemen monipuolisin kauppakeskus ja sijaitsee aivan kaupungin keskustassa. Sampokeskuksesta löytyy kymmenen Adshel-mainospintaa sekä viisi Shopping Digital -näyttöä.

Myös Kauppakeskus Atomi on liittynyt osaksi kauppakeskusmedian verkostoa. Atomi sijaitsee Riihimäen keskustassa. Kauppakeskuksesta löytyy 8 digitaalista näyttöä.

Kauppakeskus Kamppi Helsinki ja Clear Channel ovat uusineet sopimuksensa ja tämän myötä mainosverkostosta tehdään yhteistyössä entistäkin laajempi ja vaikuttavampi.

Clear Channel ja Helsingin Pasilassa sijaitseva kauppakeskus Mall of Tripla solmivat yhteistyösopimuksen, jonka myötä Clear Channel vastaa kauppakeskuksen mainostilan myynnistä.